Prikaz izložbe-sajma `moj pas`

U njemačkom gradu Freiburgu nedavno je završila neobična izložba-sajam pod nazivom "Moj pas". Ovaj se događaj naziva i Tjednom visoke mode među psima. Ovdje možete kupiti lijepu odjeću i pribor za pse za svaki ukus i boju. Ali pogledajmo predstavu očima pasa.

Ako se žena želi lijepo odjenuti, ide na tjedan mode. Kada fashionista sanja kako stilski odjenuti svog voljenog psa, ona ide s njim na izložbu Moj pas. Prodaje modernu, stilsku i udobnu odjeću za pse. Ali izložba-sajam "Moj pas" poznata je ne samo po modnoj reviji. To je također veliki pseći forum. U okviru događaja održala se vrlo zanimljiva konferencija o uzgoju pasa. Raspravljalo se o pitanjima zdravlja, obrazovanja, hranjenja, dresure pasa i još mnogo toga..

pribor za pse

plešući sa psom na izložbi

Ali kako sami psi procjenjuju ovu izložbu i cijelu izložbu u cjelini?

„Zašto se izložba zove„ Moj pas “? - misle psi na događaju, - "Možda je bolje izložbu nazvati" Moj voljeni gospodar i ja. " Napokon, vlasnik me doveo ovamo, gdje sam se zabavljao i sklapao ugodna poznanstva s drugom rodbinom. " Uz to, prema riječima pasa, bilo bi lijepo da organizatori stave zdjelice s vodom na ulaz na izložbu kako čovjekovi vjerni prijatelji ne bi patili od žeđi..

Kontrola lica

Događaj je bio podložan strogoj kontroli lica. Vlasnica psa morala je pokazati svoju trenutnu veterinarsku putovnicu sa svim cijepljenjima. Četveronožni drug nije mogao doći na izložbu ako nije imao veterinarsku putovnicu ili je dokument istekao. Nakon što su uspješno prošli kontrolu nad licem, psi su ušli na čarobni sajam ispunjenja želja.

izložba pasa

Oči trče iz psećeg asortimana

Gosti sajma ugodno su impresionirani velikim izborom robe za bezbrižan i sretan život ljudskih vjernih prijatelja. Vlasnici ovdje mogu odabrati prekrasnu odjeću i dodatke za svog ljubimca. Na sajmu su se prodavale i one stvari koje bi više obradovale ljude nego životinje. Jedan od tih know-how je ogrtač za pse. Ogrtač savršeno štiti sofu u kući i sjedalo u automobilu od mokre pseće dlake. I vaš će se pas osjećati sjajno u tako ekstravagantnoj odjeći. Slatka halja, bez sumnje, zainteresirat će žene koje obožavaju odijevati svoje pse u neobične stvari..

pribor za pse

izložene pseće poslastice

Natjecanja na izložbi

Natjecanja za pse izvrsna su prilika za vlasnike da otkriju talente svog ljubimca. Razna natjecanja već su čvrsto uključena u program većine izložbi pasa ili se održavaju odvojeno. Ali pitam se tko ima veće zadovoljstvo kada pas radi najteže trikove: sam ili njegov vlasnik? I zašto životinja tako bespogovorno slijedi ljudske zapovijedi? Sve je vrlo jednostavno. Tijekom treninga vlasnici hvale i potiču ljubimca slasnom poslasticom. Psu se to sviđa, pa lako prevlada prepreke u okretnosti ili pleše s vlasnikom.

Domaći pas koji je došao na ovu izložbu "Moj pas" ima vlasnike koji vole, topao i ugodan dom, brdo igračaka i poslastica. Ali postoje psi u nepovoljnom položaju i odbačeni. Sklonište u Freiburgu dovelo je ove pse na izložbu "Moj pas" kako bi pronašlo nove vlasnike životinja.

natjecanje pasa

Članovi skloništa

Na izložbi je bilo puno ljudi koji su htjeli sa sobom povesti pse beskućnike. Ljudi su mogli saznati sve o svom budućem ljubimcu: pasminu, visinu, karakter, zdravstveno stanje. Osim toga, bilo je moguće upoznati vašeg psa s novim članom obitelji. Tijekom svog poznanstva, domaći psi i psi iz skloništa njušili su jedni druge s velikim zanimanjem. Ako su životinje uspjele pronaći zajednički jezik, psić iz skloništa dobio je topli dom i obitelj, a dom - novog prijatelja za zabavne igre.

Psi na izložbi ponašali su se besprijekorno. Samo ste povremeno mogli čuti glasno lajanje ili svjedočiti svađi psa.

Na izložbi "Moj pas" bilo je mnogo tabua za svoje četveronožne sudionike. Primjerice, jedan smiješni znak zabranio je psima da idu na zahod malom. Možda će takav plakat uvrijediti plemenitog Mukhtara i Lassie. Ali pravila su pravila. No neki su nesavjesni vlasnici pasa ostavili torbe s gomilama svojih kućnih ljubimaca na parkiralištu, kršeći brojne zabrane.

Izložba "Moj pas" postala je pravi praznik za ljude i pse. Vlasnici su dotjerali svog psa i s njim otplesali valcer. No, najsretniji sudionici ove izložbe bili su psi iz skloništa u Freiburgu, koji su pronašli dugo očekivani dom i brižnog vlasnika..

izložba pasa

izložba pasa

izložba pasa